1. Deschidem photoshop fila va fi in functie de rezolutia pe care o avem la la pc, in caz ca nu stim sa aflam intram in setari dupa "sistem" click pe "afisare" si acolo va scrie (in cazul meu am 1366 x 768 )

  2. Apasam pe iconita cu galeata "paint bucket Tool" ori apasam pe tasta "G" si schimbam culoarea in negru.

  3. Dupa apasam pe text si scriem ce numar suntem in catalog dar cu cifre romane, eu le-am aflat de aici (https://ro.wikipedia.org/wiki/Cifre_romane)

  4. Dupa ce am scris apasam ctrl+t, ca sa il punem in mijloc imapartim la 2 rezoltia pe rand (vezi poza)

si inlocuim aici


6. Apasam pe layerul cu text si apasam click dreapta de 2 ori si selectam "stroke" dupa schimbam culoarea in alb. ( ca in screenshot-ul mai jos)

7. Save as.. jpeg pentru poza pentru fisier psd.



 

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare