Cum o sa arate peste o luna scoala mea?

                                               Cum o sa arate peste o luna scoala mea?

-Eu cred ca va arata mai ordonat, curatenia va fi mereu in jurul nostru, dar presupun ca vom parcurge online deoarece pandemia este in crestere si este dar daca nu va fi asa va avea un aspect frumos maroniu de toamna copacii se vor ingalbenii.

-Reguli mai stricte.

-Se vor da mai multe teme.

-Vor fi mai multi profesori de supraveghere a elevilor in timpul pauzei.

-Dupa mine se vor aduce mai multe banci (afara),doarece sunt putine si se vor face mai multe trotuare.

-In interior se vor modifica usile de la baie.

-Va fi mai organizata scoala in ceea ce priveste pauzele si in timpul orelor.

-Se vor taia copacii din exterior ca sunt prea multi.

Mi-as dorii sa se faca un magazin in interiorul scolii dar nu cred ca se va intampla asta.

Dar eu personal cred ca vom fi online si scolile se vor inchide din pacate, eu imi doresc sa fim fizic doarece sa fie mai usor sa ne concetram in timpul orelor doarece in online nu prea se prinde de noi si trebuie sa facem dublu efort la ceea ce tine de concetrare si intelegere.


Comentarii

Postări populare