DIR-Tema 8

 De ce invat?

-Eu invat pentru diploma de bac si pentru cunostintele mele,fiindca fara scoala nu putem sa ne indeplinim visurile dorintele in aceasta viata.

Cum invatam ?

-Sunt mai multe moduri de a invatata eu practic acest mod de a invatata:- citesc textul sau ce am de invatat dupa citesc primele trei propoziti de 2 ori dupa pun mana pe accele propozitii si le zic cu voce tare si tot asa,si dupa le zic pe derost pe cele 6

-Ultima data am invatat la matematica la inecuatii si cum se rezolva.

-Pe mine ma motiveaza fiindca ma gandesc ca am nevoie de diploma si sa ajung ceva in acceasta viata.

-Eu ma comport normal cu colegii si am respect fata de ei.

-Eu am respect catre profesori si mereu am fost atent la ore si nu vorbesc urat si nu comentez cu ei mereu respect si voi respecta deciziile                                                                                                                                                 


Comentarii

Postări populare