DIR-Tema 9

                                   Povestea mea de la examen si cum am scapat de stres

Eu am fost printre cei mai stresați la examenul de capacitate,deoarece profesorii imi spuneau: "nu vei trece examenul pentru că nu ai invat".Desi am luat o nota foarte buna,am fost destul de strsat,fiindca o foaie iti alege viitorul,și orice mica greșeala e împotriva mea.Erau camere de filmat chiar daca nu copiam,tot îmi aducea un discomfort, plus că profesoara trecea și se uita la tine in foaie. Cum am scapat de stres?

   Pai mi am pus in cap asta: "trebuie sa las tot de o parte și să mă ocup de examen".Pentru a mă putea concentra.cam așa am scapat de stres, am avut numai de caștigat la sosirea notei de la examen.A
cesta este un sfat care pe mine m-a ajutat să scap de stres.


Comentarii

Postări populare